Secrets of Life
Opstanak i razmnožavanje. Dvije dileme s kojima se suočava svaki oblik života na našem planetu. Kako te probleme rješavaju mikroskopski organizmi? Morska stvorenja? Kukci? Biljke? Što tjera nemirnu Zemlju da se neprestano oblikuje i mijenja? Osamnaest stručnih Disneyjevih snimatelja upotrijebilo je inovativne i vrhunske filmske tehnike, uključujući nevjerojatne ubrzane snimke, kako bi vam u "Tajnama života" otkrili fascinantne odgovore na ta i mnoga druga pitanja.