Those Calloways
Uporna obitelj iz malenog grada u Novoj Engleskoj bori se s golemim preprekama kako bi ostvarila svoj san: stvoriti utočište za velika jata divljih gusaka koja prelijeću njihov kraj.
Cam Calloway (Brian Keith) sanja o utočištu za guske selice. No nema novca za kupnju imanja sve dok njegov sin Buck (Brandon de Wilde) ne pokrene projekt koji jamči uspjeh. Dječak i ne sluti da pohlepni lovci manipuliraju obitelji Calloway radi vlastite koristi. Prekrasno snimljena u Vermontu, OBITELJ CALLOWAY dirljiva je drama o prirodi s iznimnom glumačkom postavom i predivnim kadrovima ruralne Nove Engleske.