Spoj bostonske gospode i Divljeg zapada u ovoj komediji o nesnalaženju. Kako bi vratio obiteljsko bogatstvo, mladić se potajno ukrca na brod za Kaliforniju u doba zlatne groznice. Kad mu se batler da u potjeru, počinje urnebesna pustolovina.