42 to 1
U sportu smo navikli na nevjerojatno. Ali nemoguće je nešto sasvim drugo. A 11. veljače 1990., unatoč omjeru 42 naprama 1, u boksačkom ringu u Tokiju dogodilo se upravo to – nemoguće. James "Buster" Douglas porazio je Mikea Tysona i postao svjetski prvak u teškoj kategoriji.
U sportu smo navikli na nevjerojatno. Ali nemoguće je nešto sasvim drugo. A 11. veljače 1990., iako su izgledi bili 42 naprama 1, u boksačkom ringu u Tokiju dogodilo se upravo nemoguće: James "Buster" Douglas porazio je Mikea Tysona i osvojio naslov svjetskog prvaka u teškoj kategoriji. Dokumentarac ESPN-a "42 naprama 1" iz serijala "30 za 30" otkriva koliko je taj ishod bio nevjerojatan. Priča počinje u Columbusu u Ohiju, gdje je Douglas odrastao kao sin boksača koji ga je trenirao i doveo među 10 najboljih izazivača teške kategorije sredinom 1980-ih. Naravno, sve je to bilo u sjeni uspona "Željeznog" Mikea Tysona, koji je postao svjetski fenomen u nevjerojatnom nizu bez poraza na putu do neosporivog naslova prvaka. Uoči njihove borbe Douglasa nisu shvaćali ozbiljno. Bio je tek usputna stanica za prvaka na putu do većih mečeva. No na dan kad su se sreli, niz izvanrednih okolnosti doveo je do nezamislivog rezultata. Ako ste 1990. pratili sport, nikad nećete zaboraviti gdje ste bili kad ste čuli za meč Tyson-Douglas. Jer, na kraju krajeva, bilo je to nemoguće.