Annie
Život u sirotištu prava je muka, pogotovo za Božić. No prgava djevojčica Annie u srcu nosi pjesmu, a u medaljonu nadu – jedinu uspomenu na roditelje. Kad joj dozlogrdi okrutna gospođica Hannigan, Annie bježi iz oronulog sirotišta, odlučna pronaći mamu i tatu. Njezina je pustolovina vodi s hladnih ulica New Yorka u topao zagrljaj dobrodušnog milijardera Olivera Warbucksa, a putem je čeka obilje glazbe i nestašluka.