Na prijelazu u 20. stoljeće, Jack Kelly predvodi bandu malih kolportera protiv dva izdavačka moćnika koji žele povisiti cijene distribucije na njihov račun. Snimljeno uživo u kazalištu Pantages u Hollywoodu.
New York, prijelaz u 20. stoljeće. Nadahnut istinitom pričom, mjuzikl Newsies donosi uzbudljivu priču o Jacku Kellyju, vođi družine siromašnih dječaka, raznosača novina, koji sanjaju o boljem životu daleko od surovih ulica. No kada dva izdavačka diva podignu cijene na njihovu štetu, Jack pronalazi cilj za koji se vrijedi boriti. Snimljeno uživo u kazalištu Pantages u Hollywoodu.