4x20: Quick Hits
Nova antologijska serija slavi kanabis i ljude koji ga vole. Sastoji se od četiri 20-minutna filma, a svaki je režirao vrhunski redatelj u čast biljke koju mnogi smatraju najomiljenijom na svijetu. Izvršni producenti su Kimmelot (Jimmy Kimmel i Scott Lonker), a showrunner je Adam M. Goldberg ("America’s Team: The Gambler and His Cowboys").
4X20: Quick Hits nova je antologijska serija koja slavi kanabis i ljude koji ga vole. Četiri dvadesetominutna filma, četiri genijalna redatelja i jedna velika proslava vjerojatno najomiljenije biljke na svijetu. Izvršnu produkciju potpisuje Kimmelot (Jimmy Kimmel i Scott Lonker), a svaki dokumentarac nadgleda Adam M. Goldberg (America’s Team: The Gambler and His Cowboys).