Dream Productions
Riley odrasta. Kad njezina sjećanja trebaju obradu, Sreća i temeljne emocije šalju ih u Produkciju snova. Tamo se slavna redateljica Paula Persimmon suočava s noćnom morom: mora stvoriti hit-san sa Xenijem, umišljenim redateljem sanjarenja koji se želi probiti u prvu ligu noćnih snova.
Radnja serije "Produkcija snova" smještena je između događaja iz filmova "Izvrnuto obrnuto" i "Izvrnuto obrnuto 2". To je priča o studiju u Rajlinu umu u kojem se snovi ostvaruju – svake noći, na vrijeme i u okviru budžeta. Rajli odrasta, a kad njezinim sjećanjima zatreba dodatna obrada, Sreća i ostatak Osnovnih emocija šalju ih u Produkciju snova. Priznata redateljica Paula Persimmon (glas joj posuđuje Paula Pell) suočava se s vlastitom noćnom morom: mora stvoriti novi hit-san, a za partnera dobiva Xenija (glas mu posuđuje Richard Ayoade), samodopadnog redatelja sanjarenja koji se želi probiti u prvu ligu noćnih snova. Urnebesnu seriju studija Pixar Animation, snimljenu u stilu lažnog dokumentarca, napisao je i režirao Mike Jones, a producirala Jaclyn Simon.
Rajka je sad tinejdžerica, pa redateljica snova Paula mora prilagoditi svoje blještave produkcije.
Paula i njezina nova pomoćnica Xeni su u problemima, a Janellein debi je ogroman hit.