Desejos S.A.
Nedostižna nagrada, skrivena istina, privlačnost prema zauzetoj osobi. I najteže želje mogu se ispuniti samo jednim pozivom tvrtki Želje d.o.o., koja ostvaruje što god i kad god poželite. Cijena je niska, ali ulog je visok: morate pomoći drugom klijentu ispuniti želju, bez pitanja, o čemu god se radilo.
Lucimar više ne podnosi svoj posao i šefa. Samo je jedan poziv dijeli od slobode.