Tri plakata izvan grada
Priča o Mildred Hayes, ženom u ranim 50-im godinama, koja zarati s mjesnom policijom jer misli da su previše nesposobni da bi riješili ubojstvo njezine kćeri.
Snažan nastup Oscarovke Frances McDormand (Fargo) u ovom mračnoj i duhovitoj drami. Prkosna majka (McDormand) ubijene djevojke na tri reklamna panoa hrabro napiše kontroverznu poruku, što pokrene žestoki okršaj s nestabilnim policajcem (Sam Rockwell) i cijenjenim policijskim načelnikom (Woody Harrelson).