Sat ponovno otkucava! Serija 24: NASLJEĐE donosi adrenalinsku utrku s vremenom za zaustavljanje razornog terorističkog napada na američkom tlu, i to u istom formatu u stvarnom vremenu koji je proslavio ovu kultnu seriju.
Sat ponovno otkucava u seriji 24: NASLJEĐE, novom poglavlju Emmyjem nagrađene franšize "24". U prepoznatljivom formatu stvarnog vremena, serija prati adrenalinsku utrku s vremenom za zaustavljanje razornog terorističkog napada na američkom tlu. Prije šest mjeseci u Jemenu, elitni odred američkih rendžera pod vodstvom narednika Erica Cartera ubio je terorističkog vođu šeika Ibrahima Bin-Khalida. Zbog toga su Bin-Khalidovi sljedbenici proglasili fetvu protiv Cartera, njegova odreda i njihovih obitelji, prisilivši ih na program zaštite svjedoka. No kad pokušaju ubiti Cartera, on shvati da su svi razotkriveni. Kako bi spriječio nove napade, Carter se obraća Rebecci Ingram, briljantnoj obavještajki koja je vodila akciju protiv Bin-Khalida. Ona je upravo napustila mjesto ravnateljice CTU-a kako bi podržala supruga, senatora Johna Donovana, u predsjedničkoj kampanji. Nakon desetljeća žrtvovanja za karijeru, Bijela kuća joj je nadohvat ruke. No može li se doista zadovoljiti ulogom prve dame ili će je zov akcije povući natrag u igru? Zajedno, Carter i Ingram otkrivaju složenu terorističku mrežu koja ih tjera da se zapitaju: "Kome vjerovati?" U borbi protiv Bin-Khalidovih sljedbenika morat će se suočiti i s vlastitim identitetom, obitelji i prošlošću.