King & Prince: What We Got (Japanese Version)
Mickey i prijatelji i grupa King & Prince udružuju snage u glazbenom spotu za Mickeyjevu novu službenu pjesmu "What We Got (japanska verzija)". Ovaj specijal donosi cijeli glazbeni spot, snimke sa snimanja i ekskluzivni intervju s grupom King & Prince.