Traveling with Snow Man
Najpopularnija japanska muška grupa Snow Man kreće na putovanje samootkrića jedinstvenim lokacijama diljem Japana. Prisjećajući se pet godina od debija, dijele svoje snove o budućnosti. Putovanje je to ispunjeno smijehom, suzama i novom odlučnošću te njihovo najosobnije do sada.
Pet godina nakon senzacionalnog debija najpopularnija japanska grupa Snow Man kreće na nezaboravno putovanje diljem zemlje kako bi otkrili što ih čeka. Počevši od južne Okinawe, devetorica članova putuju na sjever kroz deset jedinstvenih lokacija. Ponekad su zajedno, a ponekad u manjim grupama, pri čemu svaka epizoda u fokus stavlja jednog člana i njegovo pitanje: Što donosi budućnost? Pridružuje im se AI robot TABI s kojim istražuju bogatu japansku kulturu, lokalnu kuhinju i zadivljujuće krajolike. Od opuštajućih termalnih izvora do slasnih regionalnih jela, svaka postaja prilika je za odmor, povezivanje i razmišljanje. Puno smijeha, suza, prijateljstva i nove odlučnosti – ovdje počinje najintimnije putovanje grupe Snow Man.
Svih devet članova sastaje se na Hokkaidu, gdje gledaju međusobne poruke koje je snimio TABI.