Shared Custody
Prva serija redatelja Javiera Fessera prati Cris i Diega. Upravo su se rastali, ali u jedno su sigurni: ostat će prijatelji. No sve se zakomplicira kad se moraju vratiti živjeti k roditeljima. Iako su prešli četrdesetu i imaju petogodišnju kćer Cloe, za svoje su roditelje i dalje djeca.
Prva serija Javiera Fessera donosi priču o Cris i Diegu. Tek su se rastali i, kao svaki moderan par, žele to riješiti bez odvjetnika i ostati prijatelji. No to neće biti nimalo lako. Život je težak, a rastave još teže... pogotovo kad se morate vratiti roditeljima jer ne možete uskladiti obveze ili sami plaćati stanarinu. Bake i djedovi uvijek su spremni pomoći, ali ih i dalje tretiraju kao djecu i petljaju se u sve. Uostalom, što ima veze što su prešli četrdesetu i imaju kćer Cloe? Petogodišnjakinja će brzo iskoristiti to što je bakin i djedov novi hobi ugađati joj.
Cris i Diego shvaćaju da njihovo "privremeno" useljenje k roditeljima neće biti nimalo privremeno.
Cris i Diego idu na rođendan prijateljice iako su im odvjetnici preporučili da se ne viđaju.
Diego i Cris izlaze s drugim ljudima, a na prvim spojevima na površinu isplivaju strahovi oboje.