Stvarna bol
Nesparivi bratići David (Jesse Eisenberg) i Benji (Kieran Culkin) sastaju se radi obilaska Poljske u čast svoje voljene bake. Pustolovina se obrne pri ponovnoj pojavi starih napetosti tog neskladnog para u susretu s obiteljskom poviješću.