Boston Strangler
Kriminalistički triler prema istinitom događaju o reporterkama koje su prve razotkrile priču o zloglasnom Bostonskom davitelju: Loretti McLaughlin, reporterki lista Record-American, i njezinoj kolegici i pouzdanici Jean Cole. Dok ubojica odnosi sve više žrtava, neustrašivi dvojac nastavlja istragu i stavlja vlastite živote na kocku u potrazi za istinom.