The Americans
U FX-ovoj originalnoj drami Amerikanci Keri Russell i Matthew Rhys glume tajne sovjetske špijune u SAD-u tijekom Hladnog rata kasnih 80-ih.
Bliži se važan summit o kontroli naoružanja, a Elizabeth je na kušnji kao nikad prije.
Nakon katastrofalne operacije, Jenningsi se sukobljavaju oko toga što će s Paige.
Nakon što dobije uznemirujuću informaciju, Elizabeth se zbližava sa sovjetskim pregovaračem.
Kako se summit bliži, Elizabeth traži Philipovu pomoć koja bi mogla donijeti ključne informacije.
Iznenadni zadatak odvaja Elizabeth od obitelji u ključnom trenutku. FBI dobiva trag.
Jenningsi surađuju na opasnoj operaciji, a Stan i Henry provode kvalitetno vrijeme zajedno.
Tijekom summita o naoružanju, šokantne vijesti izbace Elizabeth iz takta. Stan slijedi instinkt.
Elizabeth muči podijeljena odanost. Filipov susret donosi puno više od očekivanog.
U finalu serije Jenningsi moraju donijeti odluku koja će im zauvijek promijeniti život.