Descendants 2: Ways to Be Wicked
Ne boj se upasti na tulum... vjerojatno su ti izgubili pozivnicu! Ukradi svu pažnju i zapleši uz ovaj opaki hit. Poslušaj "Ways to Be Wicked" u izvedbi ekipe iz filma "Descendants 2"