How I Caught My Killer
"How I Caught My Killer" serijal je o stvarnim zločinima koji su dobili sudski epilog. Otkrijte jedinstvene priče kroz detaljne intervjue, autentične arhivske snimke i filmske rekonstrukcije. Ovaj serijal donosi potpuno novi pristup popularnom žanru.
27-godišnja pobožna menonitkinja Sasha Krause nestaje s parkirališta svoje crkve.
Nakon uznemirujućih objava na društvenim mrežama nestaje samohrana majka Julie Gonzalez.
Nakon pronalaska tijela Brittany Clardy, tajni mobitel otkriva njezin dvostruki život.
Morgan Fox, uzoran zaposlenik pred kojim je bila sjajna budućnost, pronađen je ustrijeljen u autu.
Pouzdana Jodi Sanderholm nestaje nekoliko dana prije rođenja svoje prve nećakinje.