Lucrecia: A Murder in Madrid
Crnkinja, siromašna strankinja, ubijena je u Madridu. Zločin pokreće neviđenu društvenu reakciju. Tko je ubio Lucreciju? Zašto? Prvi tragovi vode do ultradesničarskih skupina. Tri desetljeća poslije, Lucrecijina priča postaje putovanje u korijene mržnje. Dirljiva priča s dosad neviđenim arhivskim snimkama o zločinu koji je u povijest ušao kao prvo rasističko ubojstvo u Španjolskoj.
U ruševinama madridskog noćnog kluba ubijena je crna, siromašna strankinja. Zločin potresa španjolsko društvo i izaziva društvenu reakciju bez presedana. Tko je ubio Lucreciju? I zašto? Prvi tragovi vode do ultradesničarskih skupina. Iza fasade moderne Španjolske s Olimpijade i Expa '92, jača uznemirujući pokret koji odjekuje i danas: ekstremizam, rasizam i nasilje. Tri desetljeća poslije, Lucrecijina priča postaje putovanje do korijena mržnje. Emotivan prikaz, s dosad neobjavljenim arhivskim snimkama, zločina koji je ušao u povijest kao prvo rasističko ubojstvo u Španjolskoj.
Mjesec dana nakon emigracije u Španjolsku, Lucrecia je ubijena. Kronika najavljene smrti.
Javnost prvi put vidi lica četvorice optuženih na suđenju koje će postaviti presedan.