Terra Nova
Izvršni producenti Steven Spielberg, Peter Chernin, René Echevarria i Brannon Braga donose epsku obiteljsku pustolovinu 85 milijuna godina u nastajanju. Serija prati obitelj Shannon koja se pridružuje desetom hodočašću doseljenika u Terra Novu, prvu koloniju u toj predivnoj, ali i opasnoj zemlji.
Od izvršnih producenata Stevena Spielberga, Petera Chernina, Renéa Echevarrije i Brannona Brage stiže epska obiteljska pustolovina nastajala 85 milijuna godina. Serija prati obitelj Shannon koja se pridružuje desetom hodočašću doseljenika u Terra Novu, prvu koloniju osnovanu u ovoj predivnoj, ali i opasnoj zemlji. Jim Shannon, predani otac sumnjive prošlosti, vodi svoju obitelj kroz novi svijet bezgranične ljepote, tajni i užasa. Njegova supruga Elisabeth traumatologinja je i nova članica liječničkog tima Terra Nove. Josh je njihov 17-godišnji sin kojemu je teško ostaviti život kakav poznaje. Maddy, Joshova simpatično nespretna 15-godišnja sestra, nada se da će u Terra Novi dobiti priliku okrenuti novu stranicu. Iako je obitelj dobila mjesto na hodočašću zahvaljujući Elisabethinoj struci, tajna povezana s njihovom petogodišnjom kćeri Zoe uskoro će ugroziti njihov boravak u ovoj utopiji. Po dolasku Shannone dočekuje zapovjednik Nathaniel Taylor, karizmatični i junački vođa naselja. Taylor upozorava putnike da, iako je Terra Nova mjesto novih prilika i svježih početaka, nije sve tako idilično kao što se na prvi pogled čini.