Marvel's Ultimate Comics (Shorts)
Nakon što Spider-Man spriječi pljačku postrojenja tvrtke Stark, Iron Man ga za nagradu odluči obučiti na terenu. No planove im pomrsi trećerazredni zlikovac Batroc Skakač koji se vraća s novim moćima. U međuvremenu, Crna Pantera i Everett K. Ross razgovaraju o osiguranju za summit u Wakandi. Njihov sastanak iznenada prekida superzlikovac Ghost.