The First Responders
Kad udari kriza, susjedne policijska i vatrogasna postaja surađuju u borbi protiv najbrutalnijih zločina i najtragičnijih požara.
Serija podmetnutih požara otkriva vezani leš i ujedinjuje hitne službe u istrazi.
Otkriva se konačni plan piromana. Hoće li Hogae spasiti sve od opasnosti i uhvatiti zločinca?
Hogae se vraća u tim zbog ubojstva u Myeongpilovoj vili i započinje potpuno nova suradnja.
Doha zaključi slučaj kao nesretan slučaj, no Hogae nastavlja istragu kako bi razotkrio istinu.
Nakon tučnjave na otpadu pronađeno je neidentificirano tijelo. Tijekom obdukcije nastaje kriza.