Sultan and the Rock Star
Popularna rock-zvijezda bježi od obožavatelja i obveza na, kako se čini, rajski otok. Ondje se sprijatelji s pitomim tigrom, no ubrzo saznaje da ga okrutni vlasnik otoka lovi iz zabave. Hoće li riskirati sve kako bi spasio tu nježnu zvijer?