Prekaljeni vojni kapetan (Danny Glover) i uštogljeni časnik s West Pointa (Ray Liotta) dobivaju zadatak voditi "najtežu" vojnu operaciju u povijesti. Misija: potajno prevesti odraslog slona preko 300 kilometara neprohodnog terena. Put do zabačenog sela u džungli vodi ih preko rijeka, planina i kanjona.