Don't Trust the B---- in Apartment 23
Nakon što se naivnoj djevojci iz provincije sruše snovi o New Yorku već prvog tjedna, završi kao cimerica svojoj najgoroj noćnoj mori. Urnebesna je to komedija o neobičnom ženskom paru okruženom galerijom otkačenih likova.