Stumptown
Snimljeno prema seriji grafičkih romana. Dex Parios snažna je, odlučna i oštroumna vojna veteranka koja se u Portlandu nosi s kompliciranim ljubavnim životom, kockarskim dugovima i brigom o bratu. Vojnoobavještajne vještine čine je sjajnom privatnom istražiteljicom, no zbog beskompromisnog stila na meti je opasnih kriminalaca, a nije ni u dobrim odnosima s policijom.