Exodus: Gods and Kings
Slavni redatelj Ridley Scott oživljava epsku priču o Mojsiju (Christian Bale) koji se suprotstavlja moći carstva i ustaje protiv egipatskog faraona.
Od hvaljenog redatelja Ridleyja Scotta stiže Egzodus: Bogovi i kraljevi, epska priča o nevjerojatnoj hrabrosti jednog čovjeka koji se suprotstavio carstvu. Ova spektakularna pustolovina udahnjuje novi život priči o Mojsiju (Christian Bale) koji se suprotstavlja faraonu Ramzesu (Joel Edgerton) i povede 400 000 robova na veličanstveno putovanje i bijeg iz Egipta.