What Carter Lost
Postoji srednjoškolski američki nogomet, a postoji i teksaški srednjoškolski američki nogomet. Ipak, jedna od najvećih momčadi u povijesti države s vremenom je pala u zaborav... i prepustila se sudbini. "Što je Carter izgubio", film Adama Hootnicka iz ESPN-ova serijala "30 for 30", saga je o toj momčadi, Dallas Carter Cowboysima iz 1988.