Year of the Scab
Usred sezone 1987. igrači NFL-a stupaju u štrajk. Prvi put u povijesti američkog sporta na teren izlaze zamjenski igrači: anonimci, otpisani i oni bez nade za posljednju priliku za slavu. Nisu ni slutili da će im se zlatna ulaznica pretvoriti u žig sramote. Odluka da zaigraju unatoč štrajku promijenila im je život, ali nagore. U trenutku kad su prekršili štrajk, prestali su biti sportaši i postali štrajkolomci. Bili su gori od zamjenjivih. Bili su potrošni.