Doc & Darryl
Kad su bili na vrhuncu, bili su najveće zvijezde momčadi koja je osvojila New York i World Series 1986. No kad su pali na dno, Doc Gooden i Darryl Strawberry slomili su srca navijača Metsa. "Trebali su biti naši dečki godinama", jada se Jon Stewart u ovom evokativnom, ali i potresnom dokumentarcu iz serijala "30 za 30" u režiji Judda Apatowa ("Kaos u glavi") i Michaela Bonfiglija ("You Don't Know Bo").
Kad su bili dobri, bili su najveće zvijezde momčadi koja je osvojila New York i World Series 1986. Ali kad su bili loši, Doc Gooden i Darryl Strawberry slomili su srca navijača Metsa. "Trebali su godinama biti naši dečki", lamentira Jon Stewart u ovom dirljivom, ali potresnom dokumentarcu iz serijala "30 for 30" redatelja Judda Apatowa i Michaela Bonfiglija. Ponovno okupljeni u zalogajnici u Queensu, bacač i snažni udarač prisjećaju se slavnih dana sredine 80-ih i mučnih noći koje su ih od sigurnih članova Kuće slavnih pretvorile u zatočenike vlastitih ovisnosti. Slušajući Doca kako priča o propuštenoj paradi Kanjonom heroja ili Darryla kako savjetuje druge u svojoj crkvi, možemo samo poželjeti da ova dva toliko različita čovjeka nisu krenula istim destruktivnim putem.