Tom and Huck
Jonathan Taylor Thomas glumi Toma Sawyera, legendarnog američkog mladog pustolova. Nijedan se dječak nije toliko zabavljao, upadao u tolike nevolje ni doživio toliko nevjerojatnih pustolovina. Kad Tom i njegov buntovni prijatelj Huck Finn (Brad Renfro) svjedoče ubojstvu usred noći, zakunu se na šutnju. No to stvara veliki problem: ako Tom ne progovori, nedužan prijatelj mogao bi završiti na vješalima. Ako pak kaže istinu, pravi ubojica, opasni Injun Joe, vješt s noževima, krenut će na njega. Kroz pustolovine poput potrage za blagom, uklete kuće, obračuna u sudnici i strašne potjere u špilji, Tom uči vrijednu lekciju: prijatelja u nevolji nikad ne napuštaš.