The Captain
„Kapetan” je uvjerljiva priča koja otkriva čovjeka iza ikone Dereka Jetera. U vrijeme velikih promjena u New Yorku, Jeterov dolazak u New York Yankees vratio je posrnulu momčad na tron bejzbolske elite. Dok je Derek gradio karijeru dostojnu Kuće slavnih, njegov drugi dom oblikovao ga je kao čovjeka. Njegova predanost pobjedi zahtijevala je osobnu žrtvu zbog koje ni obožavatelji ni kritičari nisu mogli upoznati čovjeka u prugastom dresu.