Elway to Marino
Dubinski pogled na NFL draft iz 1983. koji je obilježilo rekordnih šest quarterbackova izabranih u prvom krugu, uključujući buduće članove Kuće slavnih Johna Elwaya i Dana Marina.
U proljeće 1983. NFL je na najnižim granama. Prethodnu sezonu obilježio je štrajk igrača, nova liga USFL krala im je zvijezde, a Al Davis uspješno je tužio ligu. No prekretnica stiže 26. travnja 1983. na dan drafta NFL-a, kada je nova generacija superzvijezda spremna ući u ligu. U prvom krugu odabrano je šest quarterbackova, što je i danas rekord. "Elway to Marino" istražuje ovaj povijesni draft kroz oči igrača, trenera, menadžera, vlasnika timova i agenata. Priča se vrti oko agenta Marvina Demoffa, koji je zastupao Johna Elwaya i Dana Marina te vodio dnevnik u mjesecima uoči najdramatičnijeg dana drafta u povijesti NFL-a. Otkrivamo priče o odabirima s drafta i zakulisnim igrama te svjedočimo napetosti između budućih članova Kuće slavnih i timova koji su ih odabrali.