Isabel Preysler, Mi Navidad
Isabel Preysler poziva nas u svoj dom da nam pokaže kako slavi najposebnije doba godine: Božić. Dok uz pomoć svog tima pazi na svaki detalj, sa svojom djecom dijeli uzbuđenje sadašnjeg trenutka i nostalgiju za prošlim vremenima.
Za Isabel Preysler i njezinu obitelj Božić je posebno doba. Zato nam ove godine otvara vrata svog doma kao nikad prije i detaljno pokazuje sve pripreme. Kćeri Tamara Falcó i Ana Boyer pomažu majci u stvaranju novih nezaboravnih uspomena. Isabel pazi na svaki detalj, a s djecom, pa i onima koji žive izvan Španjolske, dijeli radost sadašnjeg trenutka i sjećanja na prošlost. Jer Božić je, na kraju krajeva, vrijeme za sjećanje na one kojih više nema.
Isabel se prisjeća Božića iz djetinjstva te stvara nove uspomene s djecom i unucima.