The Olympic Elk
Pridružite se veličanstvenim olimpskim jelenima na njihovu putu alpskom stazom od zimskog doma u podnožju planine Olimp u Washingtonu do plodnih pašnjaka na njezinim visokim vrhovima.
Pratite veličanstvene vapite s Olimpa na njihovu putovanju. Iz zimovališta u podnožju Mount Olympusa penju se planinskim stazama do plodnih pašnjaka na visokim vrhovima. Majke štite svoje mladunce od grabežljivaca, a mladi mužjaci izazivaju starije za pravo na osnivanje vlastitog krda.