A Tale of Two Critters
Kratki film o medvjediću i mladom rakunu koji se igrom slučaja zbliže i postanu prijatelji.
Mladi rakun i medvjedić odvoje se od svojih obitelji pa udruže snage za uzbudljivo putovanje diljem zemlje, ispunjeno pustolovinama, smijehom i ljubavlju.