The Absent-Minded Professor
Fred MacMurray glumi smušenog profesora koji izumi Flubber, leteću gumu koja prkosi gravitaciji. Nastaje kaos kad nitko ne pokaže interes za njegov izum, osim pokvarenog poduzetnika koji ga želi ukrasti i obogatiti se.