The Shaggy D.A.
Wilby Daniels, uspješni odvjetnik koji se kandidira za okružnog tužitelja, iznenada se pretvori u engleskog ovčara. Nekako mora čuvati svoju promjenu kao tajnu i otkriti što ju uzrokuje, a pritom izbjegavati i lokalnog šintera.