Coppola, El Representante
Život i anegdote Guillerma Coppole, slavnog bonvivana, i njegova borba da pomiri buran privatni život s nevjerojatnim posljedicama posla menadžera Diega Armanda Maradone, najslavnijeg nogometaša na svijetu.
Napulj, 1986. Coppola mora nabaviti crni Ferrari za Maradonu i boriti se s privatnim kaosom.
1996. Uhićen, Coppola proživljava najmračnije dane. Jedina su mu oružja: vosak i varikina.
2001. Coppola se vraća u Buenos Aires organizirati Maradoninu oproštajnu utakmicu.