Quebranto
Mlada Argentinka Miranda, odrasla u posvojiteljskoj obitelji punoj ljubavi, vraća se u Meksiko istražiti svoje podrijetlo. Uz pomoć tjelohranitelja Lea otkriva bolnu istinu: nije napuštena, već je kao beba oteta iz majčina naručja. U potrazi za krivcima, infiltrira se u obitelj Lara Castillo preko Javiera. No ne sluti da Javierov rođak iz Čilea koristi upravo nju kako bi se domogao obiteljskog kriminalnog carstva. Potraga za istinom ima visoku cijenu i Miranda mora birati između svjetla i tame, kazne i oprosta, ljubavi onoga tko je za nju spreman umrijeti i onoga tko je spreman ubiti.