Pose
1994. Epidemija AIDS-a na samom je vrhuncu, a Blanca pronalazi smisao radeći kao pomoćna sestra.
Nakon nepravednog uhićenja Elektra nagovori Blancu da joj pomogne riješiti se škrinje iz ormara.
Nakon šokantnih vijesti o zdravlju, Pray Tell se vraća kući kako bi se ponovno povezao s obitelji.
Dok se prašina sleže nakon neočekivane životne promjene, Papi se prilagođava ulozi skrbnika.