Small Potatoes: Who Killed the USFL?
Godine 1983. nova Američka nogometna liga (USFL) angažira tri osvajača Heismanova trofeja zaredom: buduće NFL zvijezde Stevea Younga, Reggieja Whitea i Douga Flutieja. Zabavom i ekstravagancijom osvaja navijače, a utakmice u prosjeku prati 25 000 gledatelja. No s uspjehom dolaze širenje i novi vlasnici, uključujući istaknutog nekretninskog magnata čija se vizija kosi s onom osnivača lige.
Godine 1983. Američka nogometna liga (USFL) angažira tri osvajača Heismanova trofeja i buduće zvijezde NFL-a: Stevea Younga, Reggieja Whitea i Douga Flutieja. Zabavom i ekstravagancijom osvaja fanove, a utakmice u prosjeku prati 25 000 gledatelja. No s uspjehom dolaze širenje i novi vlasnici, uključujući moćnog nekretninskog baruna čija se vizija kosi s onom osnivača. Redatelj Mike Tollin, nominiran za Oscara, pokušava odgovoriti na pitanje: "Tko je ubio USFL?".