Suspicious Minds
Amber, briljantna kradljivica, stiže na Otok nade ukrasti vrijednu tijaru svete Agate. No planove joj pomrsi neočekivana pojava Ruija, bivšeg partnera koji ju je u prošlosti izdao. Sada je najteže ponovno vjerovati jedno drugome i prihvatiti da bi ljubav mogla biti najveća pljačka njihovih života.
Amber je jedna od najboljih kradljivica na svijetu. Nakon pljačke koja ne prođe po planu, njezin je novi cilj otok Isla Esperanza. Ondje mora ukrasti tijaru svete Agate – prokleti, ali dragocjeni dragulj koji će Lucía Villegas nositi na svom vjenčanju. Sve je isplanirano do detalja; Amber se gotovo godinu dana ubacila u obitelj kako ne bi izazvala sumnju. No tada se na otoku pojavljuje Rui, briljantni lopov i njezina ljubav iz prošlosti, te je prisiljava na improvizaciju. Zajedno moraju okupiti bandu neiskusnih lopova i smisliti novi plan. U ovoj igri obmana, bijegova i izdaja najveći izazov neće biti krađa tijare, već hoće li se usuditi vjerovati jedno drugome.