Megagrađevine: Superstadion Real Madrida
Real Madrid uređuje svoj stadion, Santiago Bernabéu s pomoću jedinstvenih tehnoloških rješenja koje mu omogućuju da ne preskoči nijednu utakmicu.
Real Madrid, klub s najviše naslova pobjednika Lige prvaka, obnavlja svoj stadion na jedinstven način. Novi Santiago Bernabéu imat će metalnu fasadu, pomoćni krov, ekran s rezultatom u širini od 360 ° i prsten za logistiku. Bit će prvi stadion koji će travnjak spremiti pod zemlju revolucionarnim sustavom. No ondje će se i dalje igrati utakmice, što gura graditeljstvo do samih granica.