Predator
Bojnik Dutch Schaefer (Arnold Schwarzenegger) predvodi iskusnu vojnu spasilačku jedinicu u potrazi za saveznicima koje su zarobili gerilci u latinoameričkoj džungli. Iako se isprva čini da je misija uspješna, događa se nešto zastrašujuće i neobjašnjivo: jedan po jedan, vojnici stradavaju od nemilosrdnog, nevidljivog i naizgled nezaustavljivog izvanzemaljskog neprijatelja.