Aliens
50 godina nakon što je preživjela susret sa smrtonosnim Alienom, Ripley se budi iz kriogenog sna i odlazi u udaljenu koloniju kako bi pomogla u borbi protiv najezde ksenomorfa.
Priča se nastavlja u hvaljenom nastavku kultnog znanstvenofantastičnog filma "Alien". Ripley (Sigourney Weaver), jedina preživjela članica posade Nostroma nakon smrtonosnog susreta s Alienom, vraća se na Zemlju nakon 57 godina provedenih u kriogenom snu. Iako joj isprva malo tko vjeruje, pristaje vratiti se na LV-426 s postrojbom kolonijalnih marinaca kako bi istražila nestanak kolonista. No ondje ih čeka noćna mora veća od svega što su mogli zamisliti. Ovoga puta više nije riječ samo o preživljavanju – počinje rat.