Alien protiv Predatora
Tijekom ekspedicije, skupina znanstvenika nađe se usred katastrofalnog sukoba između Aliena i Predatora. Bez obzira na to tko pobijedi, čovječanstvo će platiti cijenu.
Kultna bića iz dviju najpoznatijih filmskih franšiza sukobljavaju se u borbi za prevlast – na Zemlji. Otkriće drevne piramide skrivene ispod antarktičkog leda dovodi skupinu znanstvenika i pustolova na smrznuti kontinent. No znatiželja se ubrzo pretvara u strah kada dvije smrtonosne izvanzemaljske vrste započnu rat, a sudbina čovječanstva visi o niti. Tko god pobijedi... čovječanstvo gubi.