Odrastanje, Fantastika
Uoči svog 13. rođendana, Codyju narastu ljuske i peraje, počne disati pod vodom i razgovarati s ribama. Hoće li otkriti o čemu je riječ?
Kako se bliži njegov 13. rođendan, Cody počinje doživljavati nešto neobično: rastu mu ljuske i peraje, može disati pod vodom i komunicirati s ribama. Uskoro otkriva da se tajna tih promjena krije u njegovu podrijetlu.