Zenon: Girl of the 21st Century
Nestašna 13-godišnjakinja Zenon cijeli život živi na svemirskoj postaji. Kad zbog znatiželje opet upadne u nevolju, za kaznu je pošalju na Zemlju. Osim što se mora naviknuti na gravitaciju, zemaljsku kulturu i tinejdžere, Zenon otkriva zlokoban plan uništenja njezina doma. Sada mora pronaći način da zaustavi zlikovca.